نوشته شده توسط : احمد

باور مردم درباره خودشان، زندگی، جهان یا هر چیز دیگری تقریبا بر روی همه رفتارهای آنها تاثیرگذار است. افراد زیادی این سوال را دارند که برای اینکه فروشنده موفقی شویم باید چه کار کنیم؟ با مطالعه زندگی افراد موفق به این نتیجه می رسیم که فقط یک چیز در فروش اهمیت بالایی دارد و آن «اعتقاد» است.

1- قوانین را به درستی اجرا می کنند

آنها بر این باورند که اجرای درست قوانین راه حل رسیدن به نتیجه ایده آل است. فعالیت های صحیح از جمله بررسی، برقراری ارتباطات، اعتمادسازی، تحلیل نیازها، ارائه، مذاکره، بستن معامله، پیگیری و ... را به روشی صحیح اجرا کنند. فرآیند فروش اتفاقی نیست بلکه از طریق طی کردن یکسری مراحل و وظایف منطقی اتفاق می افتد. با در اختیار داشتن منابع و استعدادهای در دسترس به موفقیت می رسید

2- روحیه کارآفرینی دارند

این افراد چه در یک مرکز تلفنی کار کنند یا مسئول یک معامله میلیارد تومانی باشند، فکر می کنند کار برای خودشان است. نیازی نیست که یک حرف یا دستور را دو بار به آنها بگویید. خودشان می دانند باید چه کار بکنند؛ به هیچ گونه تلنگر یا محرک خارجی نیاز ندارند.

article_image_one_291.jpg

3- باور دارند که پیروز می شوند

آنها یقین دارند که هر طور شده پیروز میدان خواهند بود. نه تنها تصمیم و اراده پیروزی را دارند، بلکه به خودشان «باور» دارند که پیروز می شوند و به راحتی موانع را تبدیل به فرصت هایی برای رشد و پیروزی می کنند.

4- پشتیبان های خوبی دارند

آنها معتقدند که یک سیستم پشتیبانی سالم - به طور معمول اعضای خانواده، دوستان، و یک مربی - برای ثبات واقعی ضروری است. برخی نیروهای فروش خوب در طی یک دوره طولانی فرسوده می شوند یا انگیزه خود را از دست می دهند. ارتباطات مستحکم آنها با اعضای خانواده و دوستان نزدیک، باعث می شود که آنها حتی در موقعیت های سخت موفق شوند و انگیزه های خود را به مدتی طولانی حفظ کنند. آنها زمان و تلاش خود را برای غنی سازی این روابط به عنوان بخشی از زندگی روزانه خود صرف می کنند.

5- «نه» گفتن را بلد هستند

به قدرت کلمه «نه» باور دارند. معمولا انتظار می رود افرادی که توانایی و عملکرد بالایی دارند، کارهای بیشتری را انجام دهند. آنها افرادی موفق هستند و مردم جذب شان می شوند و می خواهند از مهارت و تخصص آنها بهره ببرند. با اینحال فروشندگان حرفه ای از اولویت ها و محدودیت های خود آگاه هستند.آنها بهترین وقت خود را با خانواده و کسانی که دوستشان دارند می گذرانند و زمان خود را برای انجام کارهای مهم صرف می کنند. دقیقا می دانند که چگونه با احترام و قدردانی به مشتریان یا حتی به رییس شان «نه» بگویند. می دانند که باید چه عملکردی داشته باشند و از هر عاملی که کنترل آنها را از انجام اولویت هایشان خارج کند، دوری می کنند.بودن در کنار نیروهای فروش به شما درس های بیشتری از خواندن ده ها کتاب درباره فروش و شرکت در سمینارهای مختلف می آموزد. شاهد عملکرد و کار یک فروشنده حرفه ای بودن مانند تماشای نقش آفرینی یک بازیگر یا دیدن یک خواننده است که بهترین اجرای خود را به نمایش می گذارد.

6- ارزش مشتری را در نظر می گیرند

آنها بر این باورند هر فرد از منشی گرفته تا مهندس، از راننده کامیون تا مدیرعامل شرکت، دارای ارزش ذاتی است. افراد فقط عنوان و سمت نیستند؛ آدمند. پدر، مادر، دوست، خواهر، برادر، هوادار تیم های مختلف ورزشی یا فیلم های سینمایی هستند.برخی دوست دارند زیاد به مسافرت بروند و برخی هم دوست دارند تنها زندگی کنند. برخی زندگی شخصی خوبی دارند و برخی نه. دوست داشتن بعضی ها آسان است و تحمل برخی از آنها سخت اما با اینهمه، همه آنها ارزش والای انسانی دارند و فروشندگان حرفه ای ارزش تک تک مشتریان شان را می دانند.

7- انگیزه هدفمند دارند

تمام عملکردهای فروشندگان حرفه ای معنادار و هدفمند است. درست است که پول، محرک و عامل ایجاد انگیزه مهمی است اما سوالی که اینجا پیش می آید این است که: «محرک پول در راستای رسیدن به چه هدفی مهم است؟»فروشندگان حرفه ای می دانند چرا می خواهند پول دربیاورند. هدف پول درآوردن افراد مختلف نیز متفاوت است؛ تامین مالی خانواده، تامین امنیت، حفظ یک شیوه زندگی خاص یا مراقبت از پدر و مادر در زمان سالخوردگی از اهداف افراد برای پول درآوردن است.آنها همچنین از این موضوع آگاه هستند که عملکرد مثبت آنها بر سایر کسب و کارها، اقتصاد و جامعه تاثیرگذار است و به همین دلیل برای تحقق اهداف مهمی نهایت تلاش خود را می کنند.

کمی وقت بگذارید و از خودتان بپرسید: «من به چه چیزی اعتقاد واقعی دارم؟» پاسخ خودتان را با باورهای رایج فروشندگان حرفه ای مقایسه کنید و ببینید که آیا به نظر خودتان می توانید در این مسیر پیشرفت کنید.

 

  1. http://bookmarkswing.com/story9178385/دوربین-مداربسته
  2. https://johsocial.com/story9149258/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87
  3. http://nybookmark.com/story8276175/دوربین-مداربسته
  4. http://bookmarketmaven.com/story8271099/دوربین-مداربسته
  5. https://bouchesocial.com/story9149089/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87
  6. https://socialmarkz.com/story9149155/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87
  7. https://sparxsocial.com/story9149157/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87
  8. https://socialclubfm.com/story9149162/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87
  9. https://socialmphl.com/story9149117/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87

https://sound-social.com/story9149187/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87



:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمد
 
 

این موضوع شاید غیر منطقی به نظر برسد، ولی بهترین زمان برای فروش بیشتر به مشتری، هنگامی است که او در حال خرید است و نه در مدتی پس ازخرید. وقتی مشتری از نظر احساسی راضی شد که خرید کند و به این نتیجه رسید که می تواند به شما اعتماد کند، به راحتی می توانید به او بیشتر بفروشید. در این روش قبل از اتمام فرایند فروش، مبلغ فاکتور را افزایش می دهید.

چگونه؟ با توسعه محصولات دیگر، خدمات جانبی و مدل های دیگر. وقتی مدل های بهتری را معرفی می کنید و یا برای محصولی خاص، لوازم جانبی را ارائه می کنید، نه تنها فروش خود را افزایش می دهید، بلکه مشتریان را راضی تر و خشنودتر می سازید، چون وسایل خریداری شده، از امکانات و مزایای بیشتر و کامل تری برخوردار هستند.

  • مجله ها و نشریات می توانند به جای اشتراک یکساله، گزینه های اشتراک دو یا سه ساله را هم اضافه کنند. حتی می توانند چند نوع اشتراک داشته باشند، مانند اشتراک طلایی، نقره ای و معمولی و در گزینه های گران تر، گزارش های اضافی، ایمیل های اطلاع رسانی، سی دی های جانبی و... را نیز همراه نشریه برای مشتریان بفرستند.
  • محصولات و دستگاه هایی که نیاز به آموزش دارند را می توان با آموزش استفاده از محصول، پشتیبانی فنی و فیلم آموزشی فروخت و مبلغ بیشتری مطالبه کرد.
  • لباس فروشی ها می توانند علاوه بر فروش لباس، به فروش جواهرات بدلی، کیف و کفش بپردازند و خرید مشتری را تکمیل کنند.
  • شرکت های سازنده نرم افزارهای حسابداری می توانند به فروش کتاب ها یا دوره های آموزشی حسابداری بپردازند.
article_image_one_460.jpg

آیا تا به حال برایتان اتفاق افتاده که وسیله ای را خریداری کنید و سپس به این نتیجه برسید که ای کاش مدل بالاتری می خریدید و یا لوازم جانبی آن را نیز می خریدید؟ آیا آرزو نمی کردید که فروشنده حافظه های با ظرفیت بیشتر، باتری با عمر بالاتر، یا پارچه ای با دوام بیشتر را نیز به شما معرفی می کرد؟
یکی از مشتریانم که فروشگاه دستگاه های ورزشی دارد، دوره آموزشی در رابطه با تناسب اندام تهیه کرده تا آن را همراه دستگاه های تردمیل به فروش می رساند. با صرف وقت و کمی خلاقیت می توان برای هر کسب وکاری، مواردی برای فروش بیشتر یافت. کوین هوگان، نویسنده و محقق معروف، تحقیقاتی بر مشتریان انجام داد و به این نتیجه رسید که اگر از یک محصول سه نوع مختلف داشته باشید و با سه کیفیت و سه قیمت ارائه کنید، حدود 50 درصد مشتریان نوع میانی و 25 درصد آنها نوع ارزانتر و 25 درصد آنها نوع گران تر را خواهند خرید. بنابراین، وقتی مشتری مایل به خرید کالایی خاص است، کافی است به او دو پیشنهاد بهتر و کامل تر بدهید. طبق آمار بالا، از هر چهار مشتری سه نفر آن ها گزینه های بهتر را انتخاب خواهند کرد و شما سود بیشتری خواهید کرد و مشتری نیز خشنودتر خواهد بود. از معرفی محصولات و خدمات بیشتر به مشتریان نهراسید. مشتریان به دنبال بهترین ها هستند و در بسیاری از موارد از وجود گزینه های بهتر اطلاع ندارند. با اطلاع رسانی به آنها می توانید فروش خود را افزایش دهید.

1- محصولات تکمیلی و جانبی

فروش محصولات مکمل بسیار ساده است، به خصوص اگر بتوانید به مشتری توضیح دهید که با خرید آن چگونه از محصول اصلی استفاده بهتری خواهد کرد. اگر به فروشگاه های تلفن همراه مراجعه کنید، خواهید دید فروشنده، پس از فروش موبایل سعی در فروش نرم افزارهای لازم و کیف موبایل می کند و در بسیاری از موارد سود لوازم جانبی بیش از سود فروش موبایل است! هنگام نمایش و توضیح محصولات جانبی و مکمل، قیمت آن ها را نیز بیان کنید. بسیاری از مشتریان ترس از خرید دارند و حتی با این پیش داوری که شاید محصولی بسیار گران باشد، قیمت آن را نمی پرسند. پس این شما هستید که باید هنگام معرفی محصولات جانبی، قیمت های آنرا هم گفته و آن را توجیه کنید. مشتریان همیشه بهترین ها را می خواهند و اگر پول کافی داشته باشند و موانع ذهنی آنها برداشته شود، بهترین و گران ترین را خواهند خرید. اگر هیچ محصول جانبی برای افزایش حجم فروش ندارید، از محصولات و خدمات شرکت های دیگر استفاده کنید. بنابراین نکته مهم این استراتژی این است که به هر مشتری هنگام خرید محصول، مجموعه تکمیل تر و بهتری را ارائه دهید و او به احتمال زیاد گزینه بهتر را خواهد خرید.

2- فروش فوق العاده

یکی از روش های فروش بیشتر برگزاری فروش فوق العاده است. شما می توانید هر هفته یا حتی هر روز چند محصول را انتخاب کرده و آن ها را با قیمت پایین تری بفروشید. وقتی مشتریان خرید می کنند، حتی اگر محصولات فروش ویژه، ربطی به خرید آنان ندارد، آن ها را از فروش ویژه با خبر سازید و به احتمال زیاد آن ها خرید خواهند کرد. تنها راه برگزاری فروش ویژه، کاهش قیمت ها نیست. شیوه مناسب تر، دادن جوایز به خریداران است. مثلا فروشندگان لباس می توانند به مشتریان اعلام کنند که در صورت خرید بیش از سی هزار تومان، یک جوراب رایگان جایزه خواهند گرفت. با برنامه ریزی دقیق می توانید محصولاتی که فروش کمتری دارند یا موجودی آنها در انبار زیاد است را با فروش ویژه به مشتریان بفروشید و یا از آن ها به جای تخفیف استفاده کنید.

3- فروش محصولاتی که کاربرد روزانه دارند

اگر سوپرمارکت دارید، بسیاری از مشتریان به طور روزانه نان، شیر و مواردی مشابه را مصرف می کنند، پس می توانید عادت خود سازید که به تمامی مشتریان هنگام تسویه حساب، چند قلم را که کاربرد روزانه دارند، پیشنهاد دهید. بسیاری از مشتریان فراموش می کنند که چه می خواهند وشما می توانید به آنها یادآوری کنید که ببینند آیا به محصولات دیگری نیاز دارند یا نه؟

4- فروش قراردادهای پشتیبانی

یکی از آسان ترین راه ها برای افزودن مبلغ فاکتور و فروش بیشتر، فروش خدمات پشتیبانی فنی و ضمانت است. اگر مشتریان به گارانتی و پشتیبانی اعتماد کنند، آن را به راحتی خواهند خرید، زیرا آنها را از ضررهای احتمالی محافظت می کند. همان طور که می دانید تمام شرکت های بزرگ گارانتی ارائه می دهند، پس شما چرا این کار را نکنید؟ با کمی تفکر و خلاقیت، برای هر کالایی می توان نوعی پشتیبانی به وجود آورد، مثلا اگر محصولات آموزشی می فروشید، می توانید مبلغی را بابت پشتیبانی یکساله دریافت کنید و در صورت خراب شدن نرم افزار، نسخه ای ازآن را با پست برای مشتری بفرستید. هزینه پشتیبانی می تواند بین 5 تا 10 درصد قیمت محصول در نظر گرفته شود.

 

  1. http://bookmarkextent.com/story9202367/دوربین-مداربسته
  2. http://bookmarkspring.com/story2631328/دوربین-مداربسته
  3. http://bookmarksknot.com/story9230408/دوربین-مداربسته
  4. http://altbookmark.com/story9223465/دوربین-مداربسته
  5. http://bookmarkja.com/story9207288/دوربین-مداربسته
  6. http://letusbookmark.com/story9044611/دوربین-مداربسته
  7. http://trackbookmark.com/story9010455/دوربین-مداربسته
  8. http://gatherbookmarks.com/story8272821/دوربین-مداربسته
  9. http://hindibookmark.com/story9107788/دوربین-مداربسته
  10. http://bookmarkshq.com/story9065084/دوربین-مداربسته

 

 


:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمد

چرا فروش سایت کاهش یافته است؟ بسیاری از سایت های ایرانی فروش بسیار کمی دارند. این فروش در حدی است که گاه باعث ناامید شدن صاحب سایت و توقف فعالیت می شود. در این مقاله می خواهیم دلایل اصلی و پایه ای فروش کم سایت ها را بررسی کنیم و برای هر مورد راهکار ارائه دهیم.

1. ترافیک کم و ناکافی

اگر سایت را به فروشگاه فیزیکی تشبیه کنیم، اولین قدم برای موفقیت فروشگاه آن است که افرادی وارد آن شوند. در سایت هم دقیقا همین طور است. یعنی تا زمانی که بازدیدکننده کافی وارد سایت نشود میزان فروش بسیار کم خواهد بود. در حالت ایده ال چیزی حدود ۰.۱ تا ۱ درصد بازدیدکنندگان از سایت شما خرید می کنند. البته این موضوع به نوع محصولات و خدمات، قیمت های آن ها، اعتبار سایت و موارد زیاد دیگری وابسته است. بنابراین اگر روزی فقط ۱۰۰ بازدیدکننده دارید خیلی نمی توانید امیدوار باشید در فروش یک محصول ارزان بتوانید به سود برسید.

برای افزایش ترافیک دو راه وجود دارد. ایجاد ترافیک پولی و رایگان. هر روز درباره روش های افزایش ترافیک تحقیق کنید و نکات جدید یاد بگیرید. از تمام رسانه های موجود برای افزایش ترافیک استفاده کنید. مثلا در پروفایل اینستاگرام آدرس سایت خود را قرار دهید. زیر تمام ایمیل هایی که می فرستید امضایی قرار دهید که در آن آدرس سایت شما موجود است. در پروفایل LinkedIn و فیس بوک مطالب جذابی در رابطه با کارتان قرار دهید و از علاقه مندان بخواهید برای خواندن مطلب کامل به سایت مراجعه کنند. شاید یکی از موفق ترین روش ها برای افزایش ترافیک در دنیای امروز بازاریابی محتوا باشد. در این زمینه بیشتر بیاموزید و یا تولید محتوای رایگان و با کیفیت افراد زیادی را به سایت هدایت کنید.

article_image_one_396.jpg

2. طراحی و ظاهر سایت

گاهی به یک فروشگاه واقعی مراجعه می کنید و حس خوبی نسبت به آن فروشگاه ندارید. با اینکه شاید محصولات خوبی داشته باشد و قیمت هم مناسب باشد ولی بدون توجه به محصولات از آن خارج می شوید. دقیقا همین موضوع درباره سایت ها هم صادق است. گرافیک و ظاهر سایت نقش تعیین کننده ای در میزان فروش سایت دارد. لازم است با اصول اولیه گرافیک سایت آشنا شوید. مثلا بهتر در سایت از رنگ های کمی استفاده کنید. دو یا سه رنگ کافی است. همچنین در انتخاب رنگ ها آزاد نیستید. شما نمی توانید هر رنگ دلخواهی را برای سایت انتخاب کنید. مثلا اگر رنگ های اصلی سایت صورتی، نارنجی و قرمز باشد حس خوبی ایجاد نمی کند. کافی است در گوگل درباره رنگ های هارمونیک یا همنشین جستجو کنید تا به جداول رنگی برسید که می تواند در انتخاب رنگ کمک کند. همچنین رنگ سایت باید تا حد ممکن با موضوع سایت همخوانی داشته باشد. مثلا اگر سایت یک استخر تابستانی نارنجی باشد، مشخص است حس خوبی ایجاد نمی کند چون تداعی کننده حس خنکی و آب نخواهد بود.

البته موضوع فقط رنگ نیست. در انتخاب فونت ها و همچنین المان های گرافیکی سایت هم باید نکاتی رعایت شود. تعداد فونت ها هم بهتر است تا حد ممکن کم باشد. شاید بهترین عدد ۲ باشد. یعنی برای تمام متون سایت از یک فونت و برای عناوین از یک فونت دیگر استفاده کنید. همچنین فونت باید با موضوع سایت همخوانی داشته باشد. اگر بسته بندی سریال های «قهوه تلخ» و «ویلای من» یادتان باشد، فونت قهوه تلخ نستعلیق بود چون داستان به دوران قدیم مربوط بود و فونت ویلای من یک فونت مدرن و فانتزی بود. حال فرض کنید اسم سایت شما «نگرش نو» است. در این صورت باید از یک فونت جدید و فانتزی استفاده کنید. فونتی مانند نستعلیق حس ناهمگونی ایجاد خواهد کرد.

3. مکالمات سایت

سایت های برتر دنیا بر بهبود همیشگی پیام ها و مکالمات سایت کار می کنند. مثلا بالای صفحه پرداخت سایت چنین جملاتی نوشته می شود: «دیگر چیزی باقی نمانده، شما تا چند دقیقه صاحب محصول … خواهید شد!» یا «ناامید نشوید، فقط ۳ کلیک تا پایان خرید فاصله دارید». مشکل غیر انگیزشی بودن مکالمات سایت از آنجا ناشی می شود که اغلب پیام ها و جملات توسط برنامه نویسان ساخته می شود و نه بازاریابان اینترنتی. فرض کنید کسی قبل عضو سایت شما شده است و این موضوع را فراموش کرده است. بعد از مدت ها به سایت شما مراجعه می کند و می خواهد یک خرید انجام دهد. وقتی به صفحه ثبت نام می رسد و ایمیل و مشخصات خود را وارد می کند با این پیام مواجه می شود: «متاسفیم! این ایمیل قبلا در سایت به کار رفته است». این جمله یک پیام کاملا درست سیستمی است و می گوید چنین کاربری در دیتابیس سیستم وجود دارد و امکان ثبت نام با این ایمیل وجود ندارد.

چگونه می توان این پیام را بهبود بخشید؟ می توانیم بنویسیم «تبریک می گوییم! شما قبلا در این سایت عضو شده اید» و زیر آن بنویسیم: «اگر رمز را فراموش کرده اید کافی است درخواست کنید تا همین الان برایتان ارسال شود». در بازاریابی اینترنتی اصطلاحی داریم به نام «موفقیت های کوچک». یک سایت موفق تلاش می کند از هر کار کوچک کاربر قدردانی و تشکر کند و آن را یک موفقیت نشان دهد. این روش باعث می شود کاربر احساس خیلی خوبی نسبت به سایت داشته باشد و با هر قدم کوچکی که برای خرید بر می دارد تشویق می شود قدم های بعدی را بردارد.

4. متن ضعیف صفحه محصول

اگر توانستید در بازدیدکننده حس خوبی ایجاد کنید، آخرین معیار تعیین کننده در خرید از سایت، توضیحاتی است که در صفحه محصول نوشته اید. یکی از مهم ترین مهارت های صاحب سایت «تبلیغ نویسی در وب» است. باید بتوانید متون تبلیغاتی حرفه ای بنویسید تا کاربر را به خرید هدایت کنید. البته پیش فرض ما آن است که محصولات یا خدمات شما عالی است و مشکل فقط آن است که بازدیدکننده از این موضوع خبر ندارد. فقط چند نکته ساده برای بهبود صفحات محصول بگوییم. متن صفحه محصول را تا حد ممکن طولانی و کامل بنویسید. نگران این موضوع نباشید که شاید بازدیدکننده کل متن را نخواند. اغلب کسانی که محصولی را می خرند تمام صفحه محصول را نمی خوانند، ولی همین که می بینند صفحه محصول بسیار طولانی است راحت تر اعتماد می کنند. چند سطر اول متن و همچنین چند سطر آخر کلیدی ترین مکان ها هستند. مهم ترین مطالب و مزایای محصول را در این قسمت ها بنویسید.

5. سخت بودن فرایند خرید

در ایران حدود ۹۰ درصد افرادی که محصولی را به سبد خرید اضافه می کنند، قبل از اتمام خرید آن را نیمه کاره رها می کنند. این موضوع دلایل زیادی دارد ولی یکی از دلایل کلیدی سخت بودن فرایند خرید است. بازدیدکننده با زدن دکمه خرید می بیند که باید اطلاعات بسیار زیادی را وارد کند و فرم هایی طولانی را پر کند. همین باعث انصراف او از خرید می شود. یکی از ساده ترین کارها کاهش فیلدهایی است که هنگام خرید باید پر شود. نکته دیگر آن است که فرم را طوری طراحی کنید تا بازدیدکننده از وارد کردن اطلاعات ساده تر شروع کند و سپس اطلاعات سخت تر را وارد کند.

 

  1. http://ztndz.com/story8904290/دوربین-مداربسته
  2. http://socialmediastore.net/story7213512/دوربین-مداربسته
  3. http://socialnetworkadsinfo.com/story7298732/دوربین-مداربسته
  4. http://bookmarkport.com/story7243099/دوربین-مداربسته
  5. http://bookmarkbirth.com/story7082157/دوربین-مداربسته
  6. http://bookmarkloves.com/story7303374/دوربین-مداربسته
  7. http://getsocialpr.com/story7334989/دوربین-مداربسته
  8. http://bookmarkstumble.com/story2591628/دوربین-مداربسته
  9. http://bookmarkrange.com/story9070647/دوربین-مداربسته
  10. http://bookmarkstime.com/story8158318/دوربین-مداربسته

 

 


:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمد

 

خرید کردن باعث شادی خانم ها می شود. یک تحقیق در این زمینه نشان داد که مردان آنچه را که نیاز دارند می خرند اما زنان آنچه را که دلشان می خواهد!خرید کردن یکی از عادت های زنان است. البته مردان هم خرید را دوست دارند ولی نه به اندازه ی خانم ها.

پس مهم ترین تفاوت خرید بین مردان و زنان همین جاست که برای مردان خرید کردن یک هدف و برای زنان یک تفریح لذت بخش است.
این روزها فروشگاه های آنلاین مخاطبان را با انواع برندها و محصولات روبرو می کنند و موجب می شود شما هرگونه وسیله از اتاق نشیمن گرفته تا وسایل شخصی را به سرعت و آسانی دریافت کنید.
کمپانی های توسعه دهنده تجارت الکترونیک ایده ی جالبی دارند آن ها می گویند اگر بخواهید وب سایتی را برای خانم ها در نظر بگیرید از رنگ ها و طرح های متنوع استفاده کنید اما اگر وب سایتتان مربوط به آقایان است استفاده از مدلی ساده و رنگی تیره بهترین انتخاب است.

article_image_one_314.jpg

بیایید کمی راجع تفاوت ها و شباهت های خرید کردن بین زنان و مردان حرف بزنیم:

مردان چطور خرید می کنند؟
برای مردان خرید کردن کاری است که آن را در زمان کوتاهی انجام می دهند. آن ها به فروشگاه مراجعه می کنند، کالایی را که می خواهند انتخاب می کنند، پولش را پرداخت می کنند و تمام.
مردان معمولاً تمایلی ندارند که سایر محصولات فروشگاه را که احتیاجی ندارند ببینند. وجود یک مرد دیگر در کنار آن ها برای خرید و شنیدن نظراتش راجع چیزی که می خواهند بخرند برایشان مثل یک کابوس است و تنها خرید کردن را ترجیح می دهند.نوع محل کار مردان هم در خرید آن ها مؤثر است. برای مثال اگر در مجموعه ای کار می کنند که برخلاف میل باطنی شان مجبورند مرتباً از پیراهن و شلوار و کراوات و جوراب استفاده کنند، تمایلی برای خرید حتی یک جوراب دیگر ندارند.
وقتی فروشنده موفق می شود آن ها را در خرید پیراهنی قانع کند بعد از خرید همچنان تردید دارند و فکر می کنند شاید اشتباه کرده اند. آن ها مرتباً قیمت ها را مقایسه می کنند و بیشتر آن ها علاقمندند از حراج یا تخفیف های محصول اطلاعات کسب کنند. این ها نمونه ای از رفتارهای رایج خرید بین مردان است و باور کنید در هر ملیتی وجود دارد!
جالب است بدانید رفتار مردان جوان در خرید مانند زنان است و این بدان معنی است که عادات خرید در مردان متناسب با رشد سنشان تغییر می کند.

زنان چطور خرید می کنند؟
اگر مردان از مریخ هستند زنان با رفتارهایی که در خرید دارند نشان می دهند از یک سیاره ی خیلی دورتر از مریخ هستند. هدف بیشتر تجارت های الکترونیکی زنان هستند زیرا متفاوت از مردان عمل می کنند. زنان دوست دارند که با دوستانشان خرید بروند و اگر از صبح تا شب را برای خرید بگذرانند جای تعجب نیست چون در این کار استعداد دارند.
آن ها لباس های موردعلاقه شان را امتحان می کنند، بقیه رنگ های آن را درخواست می کنند، در ذهنشان آن را با بقیه لباس هایشان ست می کنند، برچسب قیمتش را می بینند، از تخفیف آن سؤال می کنند و بررسی می کنند متناسب با بودجه شان هست یا خیر. توجه داشته باشید زنان در مأموریت خرید هستند! مهم نیست زنان از فروشگاه خرید می کنند یا وب سایت. باید مدل ها و پیشنهادهای مختلف را ببینند و بررسی کنند. چه با گشتن در فروشگاه چه با نشستن روی مبل و بررسی محصولات سایت.

متفاوت های شبیه!
اگرچه عادات مردان و زنان در خرید باهم فرق دارد اما به یاد داشته باشید که انتظارات آن ها از یک فروشگاه الکترونیکی در مورد پشتیبانی مشتری، زمان بارگذاری وب سایت، امنیت و سهولت خرید مشابه یکدیگر است.

چگونه این تفاوت ها برای کسب وکار الکترونیک شما مفید خواهد بود؟
این روزها فروشگاه های الکترونیکی درصدد جذب مشتریان از فروشگاه های فیزیکی به سوی خود هستند و تا حدود زیادی موفق بوده اند. صاحبان وب سایت های فروشگاهی باید به روانشناسی رفتار مشتریان مسلط باشند. مطالعه آنچه در بالا ذکر شد و مقالات مشابه می تواند در پیدا کردن روش های جذب مشتری مؤثر باشد.

 

  1. https://lingeriebookmark.com/story9148642/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA
  2. https://bookmarkspy.com/story9148596/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA
  3. https://bookmarkshut.com/story9148337/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA
  4. https://fellowfavorite.com/story9148633/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA
  5. https://rotatesites.com/story9148520/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA
  6. https://binksites.com/story9148541/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA
  7. https://hubwebsites.com/story9148510/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA
  8. https://sitesrow.com/story9148562/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA
  9. https://mysitesname.com/story9148508/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA
  10. https://sites2000.com/story9148480/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA

 



:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 اسفند 1399 | نظرات ()